EL CICLE DE GRANS SE´N VA D’EXCURSIÓ! SORTIDA PRIMAVERA

El dia 26 de març va ser l’últim dia del segon trimestre i, com cada any, vam fer la sortida de la Primavera.

Els nens i nenes de 4t, 5è i 6è, junt amb la resta de l’escola, vam anar al parc del Falgar de les Franqueses a gaudir dels seus espais i a passar un dia tots junts. Era una experiència nova…. a diferència d’altres cursos, en aquest, canviàvem d’espai natural i, malgrat el tenim a prop de l’escola, alguns encara no el coneixien. A més a més, aquest cop en comptes d’anar en autocar anàvem a peu!

Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir moltíssim d’aquest dia. Això sí, quan vam arribar estàvem moooolt cansats i cansades.

Aquí teniu un recull de fotos amb les diferents activitats que vam fer durant el dia. Desitgem que us agradin!