BON ESTIU!

Hola nens i nenes del Cicle dels Mitjans! Com esteu?

Segur que aquest curs no se’ns oblidarà mai! Aquest tercer trimestre de confinament ha estat ben estrany!

Ens hagués encantat compartir amb vosaltres més aventures i moments divertits a l’escola però ens havíem de cuidar per estar ben sans i sanes! Malgrat que no hem anat a l’escola heu treballat de valent i esperem que hagueu gaudit amb els reptes que us hem proposat!

Ara us toca gaudir moltíssim de l’estiu! Jugueu molt i agafeu forces per seguir aprenent el curs vinent!

Una abraçada ben forta de part de tots els mestres i les mestres de l’Escola! Us estimem!

MITJANS! Mireu quins desitjos més macos teniu pels vostres companys i companyes! ?

Vídeo comiat 1r

Vídeo comiat 2n