CONEIX LA NOSTRA ESCOLA

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES

RETORN DE LES FEINES DURANT EL 3r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Us volem agrair la participació que, amb molt d’esforç, feu en les activitats que preparen els mestres de l’escola.
Moltes d’aquestes activitats demanen el retorn a través algun suport audiovisual (fotos, videos,..) que es pot publicar a la web de l’escola.
Entenem que en enviar-lo doneu consentiment per a la seva publicació .

Si algú de vosaltres decideix que no vol que es publiqui aquest material, que ho comuniqueu al tutor/a.

Moltíssimes gràcies.

L´Equip Directiu.

CLIQUEU DAMUNT DE LES IMATGES

EL CICLE DE PETITS FEM DESPLAÇAMENTS, LLETRES AMB EL COS, MASSATGES I APRENEM UNA CANÇÓ MOLT ESPECIAL.

BON DIA NENS I NENES,
Aquí teniu les següents propostes de música i psicomotricitat, podeu fer una o les dues propostes, espero que us ho passeu molt i molt bé i m’envieu moltíssimes fotos i vídeos el meu e-mail: alba_tudela@escolacongost.com

PROPOSTA DE PSICOMOTRICITAT: DESPLAÇAMENT, LLETRES,… Llegeix més»

EL CICLE DE PETITS JUGUEM A TRASPASSAR PILOTES, JOCS DE COORDINACIÓ I FEM UNA DANSA.

BON DIA NENS I NENES,

PROPOSTA DE PSICOMOTRICITAT: TRASPASSAR PILOTES… Llegeix més»