Un Nadal fantàstic
Hola a tothom,
Sóc Amaia Guillén de 6è A i us vaig a explicar el que vam fer durant el mes de desembre.
El dia 30 de novembre el nostre tutor Ricard ens va dir que faríem el calendari d’advent durant tots els dies que aniríem a l’escola en el mes de desembre.
El dia 1 deia: escriu en un post-it una emoció o sentiment que et desperten les vacances (alegria,
regals…).

El dia 2: Comparteix un moment de felicitat amb els companys.
El dia 3: Ens posem el lloc de l’altre!!! Canvieu-vos les sabates amb un company de la classe.
Els dies 4,5,6,7,8 era festa, aleshores no vam tenir classe.
El dia 9: Comparteix un moment en què hagis tingut por.
El dia 10: Treballa en equip!!! Canviar la lletra d’una nadala. Aquell dia també vam fer el sorteig de l’amic invisible.
Els dies 11 i 12 van ser cap de setmana.
El dia 13: Llegeix un llibre i canvia-li la lletra. Després vam haver de portar un mitjó per a les pistes de l’amic invisible.
El dia 14: Inventeu-vos un ritme d’una nadala amb materials de la classe.
El dia 15: Explica un acudit als teus companys i companyes. A partir d’aquell dia podíem portar l’amic
invisible.
El dia 16: Quina és la cançó que més t’agrada. Vam haver d’escriure la cançó que més ens agradés en una llista que està recollida al nostre Classroom.
El dia 17: Vam fer el joc de les cadires.
El dia 20: Ballar un Just Dance amb qui tu volguessis.
El dia 21: Ens vam fer una sessió de fotos, vam haver de repetir les nadales perquè es perdre el nostre vídeo fet al teatre Modern. A continuació vam pintar uns pòsters grans de Nadal i la postal de Nadal. Més tard vam fer un tipus de galetes🍪 amb Nutella i pa Bimbo. A la tarda vam fer esports lliures perquè vam arribar al final de la recompensa.

El dia 22: Endolceix la vida amb una mica de xocolate🍫 i el Ricard ens va deixar unes xocolatines als nostres mitjons. Aquell mateix dia podíem anar vestits amb un complement de Nadal i per últim vam fer l’amic invisible i vam anar cap a casa a les 12:50 perquè era jornada intensiva.
Gràcies per llegir-lo. Us deixo algunes imatges d’aquest fantàstic mes.
Amaia Guillén Redó
NADAL 2021-22
Aquest Nadal hem fet un calendari d’advent que consisteix a fer diferents reptes cada dia del mes de desembre, per exemple, un moment que t’agradi amb els companys o canviar-se la sabata amb algun amic o amiga.
També hem fet una cantata que al final l’hem repetit dues vegades per problemes tècnics i un Christmas cracker amb llaminadures i confetis.
El dia 21 vam anar a l’Estruch per jugar com a recompensa del nostre recorregut. El més guai per mi va ser l’amic invisible que fou molt xulo!!!
L’últim dia podíem portar complements de Nadal. Podeu gaudir de les nostres aventures clicant al següent enllaç:
Que passeu tots i totes un bon any 2022.
Ferran Arasa Soler

