Fem panellets!!

Benvolgudes famílies,

Avui els cavallets de mar ens hem transformat en veritables forners com a l’àlbum il·lustrat “A la cuina, de nit” que hem treballat a les converses literàries.

Divendres passat, vam treballar a la classe la recepta dels panellets i avui amb el nostre davantal ben posat ens hem posat mà a l’obra. A més, hem tingut una visita molt especial: ens han vingut a ajudar dues mares de la classe.

Hem barrejat la patata bullida amb la farina d’ametlla i el sucre per fer la massa. Després hem fet tres panellets: un amb una ametlla de decoració, un altre decorat amb una cirera i un altre panellet de xocolata. Hem portat els nostres panellets a la Pepi (cuinera) per a que el posi al forn i un cop fets, ens els emportarem a casa per tastar en família.

TICO,TICO, TICO, TET… JA TENIM UN PANELLET!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut