Un amic per a Pablo i Mario

Benvolgudes famílies,

L’AFA de la nostra escola, amb el suport de Fundesplai, ha organitzat una xocolatada solidària pel proper 25 de novembre a les 16:30h.

Els diners recollits en aquest acte s’ingressaran al compte de la fundació Dogpoint pel projecte «Un amic per Pablo i Mario».

El Pablo i el Mario son dos alumnes de la nostra escola, diagnosticats de TEA, que requereixen l’ajut d’un gos d’assistència.

El dia de la xocolatada solidària comptarem amb la presència d’una família a la qual aquesta fundació ha fet entrega fa poc  d’un gos d’assistència per un infant amb TEA.

Durant l’acte de la xocolatada, les entrades i sortides a l’escola, tant d’Infantil com de Primària es realitzaran per la porta de Primària per garantir la seguretat de l’alumnat que realitza activitats extraescolars al pati.

El donatiu per la xocolata i els melindros serà de 3 euros per nen/a.

Us animem a no portar berenar pels nens/es i participar a la xocolatada solidària!!!!

Feu clic a la imatge i trobareu un dossier explicatiu del projecte: