Tallers a Cicle Superior

– Taller Resseguint la Pau

Durant aquest primer trimestre l’alumnat de 6è ha participat en el taller Resseguint la Pau proposat per l’Ajuntament i en el qual hi participen tots els nens i nenes de 6è del municipi. El taller consisteix en tres sessions, dues de les quals han estat per expressar com es senten segons les situacions que viuen en el dia dia amb amics i companys. Desprès, es van dibuixar resseguint el contorn del seu cos en un gran mural i el van pintar.

Aquests murals, juntament amb els d’altres escoles, s’esposaran al Celler el dia 30 de gener.

Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Taller de Cicle Superior: Resseguint la pau”.

– Taller cicle superior: Lettering

En aquest taller es treballa la creativitat així com la motricitat fina i la capacitat de concentració. El lettering a diferència de la típica cal·ligrafia és l’art de dibuixar lletres. Per dibuixar cada tipus de lletra hi ha uns passos a seguir, per això quan es comença a fer lettering és recomanable utilitzar plantilles.

En aquest taller, s’ofereix als nens diversos tipus de lletra perquè triïn i dibuixin totes les lletres de l’abecedari. Un com han agafat la tècnica se’ls ofereix la possibilitat d’escriure el seu nom fent servir la tipologia gràfica triada.

Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Taller de Cicle Superior: lettering”.