Taller d’animals a 4t

El passat dilluns 22 de gener les nenes i els nens de 4t, vam fer un taller d’animals a l’escola com a cloenda dels projectes dels noms de les nostres classes: “Els Capibares” a 4tB i “Els Axolots Kawais” a 4t A. En Jordi, membre de l’associació “Bioescola”, ens va deixar observar i tocar diferents animals vertebrats. També ens va explicar algunes curiositats dels Axolots i els Capibares, com també les característiques principals dels mamífers, les aus, els rèptils i els amfibis. Vam gaudir d’un matí molt interessant i emocionant. Moltes gràcies per les explicacions Jordi!!

Us deixem una mostra d’imatges del taller! Feu clic a la imatge i podreu veure l’àlbum “Taller d’animals”.