Pregó de carnaval

Avui  hem donat la benvinguda al nostre nou Rei Carnestoltes. Recordeu que a l’escola vam obrir un procés participatiu on tots els infants van poder votar a partir de diferents esbossos de projectes, com volien que fos el nou Rei. Una empresa d’artesans de Badia del Vallès va ser l’encarregada de fer realitat el projecte i la il·lusió dels infants de la nostra escola. Estem molt satisfetes pel resultat. Els nens i nenes de 6è han llegit el pregó de sa Majestat en el qual ens ha dit com hem de venir guarnits cada dia de la setmana vinent. Comença la festa!!! Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Pregó de Carnaval” a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes.