Graduació curs 2019-20

Avui hem tingut un retrobament molt emotiu amb l’alumnat del curs passat. És el curs de la pandèmia, els que van marxar d’un dia per un altre de l’escola sense poder celebrar i acomiadar-se dels companys i companyes i del professorat. Però amb aquest acte de graduació hem pogut tancar un cicle.

Els hem vist molt canviats…ja porten tot un curs a l’institut! Són noies i noies, joves, amb il·lusió, expectatives, amb ganes de fer-se grans. Estem molt contents d’haver pogut tornar a veure’ns…i comprovar que tenen bons records de la seva escola…Us esperem, aquí teniu casa vostra!

Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Graduació 2019-20” a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes