Experiments a 2n

Els alumnes de 2n han estat treballant les plantes aquest trimestre. Al laboratori hem partit de la pregunta Com s’ho fan les plantes per beure aigua? La planta segueix absorbint aigua després de ser tallada? Els infants han pensat que no, perquè ja no té les arrels.  Hem treballat el mètode científic i l’alumnat ha fet les seves hipòtesis.  Tot seguit hem posat una margarida, un api i un enciam en aigua amb colorant per anar observat al llarg de la setmana si la planta es tenyia o no. Per altra banda, hem parlat sobre la capil·laritat i ho hem demostrat a partir de diferents activitats. Fent clic a la imatge podeu veure l’àlbum de 2n  “Experiments: Capil·laritat”.