Dia Internacional dels Drets dels Infants

Hola a tothom,
Des de la unió entre l’alumnat 2n del CFGS d’Educació Infantil de l’Institut de la Serreta i la Creu Roja, ens complau convidar-vos a la celebració dels drets dels infants, el pròxim dia 21 de
novembre a partir de les 16:30 hores al Parc de Ca n’Oriol, on oferirem una varietat d’activitats relacionades amb els drets dels infants.
Totes les activitats oferides són gratuïtes i tots els infants estan convidats a aquesta celebració on ells són els protagonistes.
La Creu Roja estarà oberta a recollir la donació de joguines noves per després repartir entre aquelles famílies amb infants que no tinguin els recursos suficients.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Gràcies.
Alumnat 2n CFGS institut La Serreta