Dia internacional de les dones

Per celebrar el Dia Internacional de les Dones i sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones, des de la comissió COCOBE de l’escola, comissió de convivència, coeducació i benestar de l’alumnat, s’hi han proposat diferents activitats. Una de les activitats ha consistit a dibuixar i descriure a “La dona de la meva vida”. Podeu veure els treballs exposats al vestíbul de l’escola. A més, s’ha donat visibilitat a dones que han destacat en molts àmbits; científics, esportius, artístics, culturals…, i a totes aquelles dones que han contribuït a fer un món cada vegada més just i igualitari.