Concert de Santa Cecília

Ahir, diada de Santa Cecília, els infants van anar al gimnàs de l’escola a gaudir d’un concert. Volem agrair la participació de l’alumnat de l’escola que van tocar diferents instruments. Per ells i ells va ser un repte poder pujar a l’escenari i interpretar una melodia. És un moment molt impactant pels petits intèrprets i també per la resta dels seus companys i companyes que ho van viure amb molta emoció. Esperem que aquest petit concert fomenti l’estudi i la dedicació dels infants a la música.

També volem agrair, molt especialment, als pares d’alumnes de 5è, les actuacions musicals que ens van oferir i que ens van fer participar de manera activa a tots plegats. Fent clic a la imatge podeu veure l’àlbum “Diada de Santa Cecília. 2ª part”, a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes.