Activitats a 2n

Bon dia, famílies!

A continuació trobareu un recull de fotografies d’activitats realitzades al llarg del curs. Hi ha imatges de l’activitat sobre la nostàlgia a educació emocional, de la sessió de disfresses a Educació Física i del dia que vam preparar la recepta. També hem inclòs les visites i col·laboracions: la mare d’un nen que ens va presentar el seu ofici i la família que ens va fer un experiment.

A més, trobareu fotos del Nadal, de la visita al CaixaForum, del taller afectiu‑sexual, de la visita del Bufalletres, del Circ Cric i del taller «Wangari i els arbres de la pau».

Esperem que gaudiu d’aquest recull d’imatges. Bones vacances d’estiu! Feu clic a la imatge i trobareu els àlbums:

“Activitat nostàlgia 2n”, “Caixaforum”, “Disfreses EF”, “Taller afectiu-sexual”, “Bombolles”, “Nadal”, “Recepta”, “Bufalletres”, “Circ cric”, “Oficis”, “Setmana ciència” i “Wangari i els arbres de la pau”.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>