Comiat 6è

Avui és un dia molt especial per tots els infants de l’escola i especialment pels infants, futurs joves, de 6è. És el seu últim dia a l’escola. Han recorregut un camí de creixement i experiències que han compartit amb companys i companyes i amb tot el personal educatiu del centre; mestres, monitores, personal d’administració, neteja, conserge… Avui és un dia de sentiments oposats; molta alegria per veure com es fan grans i, alhora, també tenim un sentiment de tristesa perquè els hem de deixar anar…Molta sort en aquest nou recorregut, l’escola Ca n’Alzamora sempre serà casa vostra. No dubteu a venir, sempre sereu molt ben acollits/des! Una abraçada! Podeu veure l’àlbum “Comiat 6è”