Campanya “Guanyem un estiu lector”

Guanyem un estiu lector és una campanya promoguda des del Programa LECXIT de la Fundació Bofill per incentivar la lectura en temps de vacances, dirigida a infants de 3er, 4rt i 5è de primària.

S’acosta l’estiu, un període llarg de vacances, que suposa, per a molts infants, una aturada en el procés de lectura fins a la tornada a l’escola. Aquesta es pot traduir en una pèrdua del ritme d’aprenentatges i un increment de les desigualtats educatives. La promoció de la lectura és una resposta eficaç per garantir un inici de curs amb majors garanties d’èxit.

El Kit Lector 2023 que rebran els nostres alumnes a l’escola inclou:
– Carnet Lector
– Orientacions per a famílies
–  Adhesiu “Superlector/a”

Fem entre totes un Estiu Lector!