Assemblea d’aula

Bon dia famílies!

Fa uns dies, els nens i nens de 1r hem celebrat la nostra primera Assemblea d’aula.

Ens hem assegut en semicercle com ho fan al Parlament i hem designat a l’Elena i a la Xènia com a presidentes de les Assemblees.

Hem escrit l’ordre del dia i només parlàvem quan teníem la paraula. Hem felicitat als companys, hem aportat suggeriments per millorar la convivència i el més important: hem escollit als representants de la classe dels falcons i de la classe de les cigonyes.

Hem fet votacions i després hem fet el recompte. Només podíem escollir un representant així que els vots amb dos noms han estat declarats nuls. Hi ha hagut un empat i hem tornat a votar per desempatar.

Finalment, ja tenim els delegats/es de cada classe. Moltes felicitats a tots quatre i bona feina!!

Xènia i Elena

Feu clic a la imatge per veure l’àlbum de fotos.