“A l’escola tothom encaixa”

Des de l’escola i la comissió de diversitat de l’AFA vam proposar a les famílies una activitat per celebrar el dia de la diversitat funcional, el 3 de desembre.

Es tractava d’ajudar els infants a pensar alguna frase que expliqués algun aspecte que considerin que no els hi és fàcil i una altra cosa per la qual tinguin especial habilitat o els agradi molt. Per exemple: “A mi em costa molt veure de lluny, però tinc molt bona memòria” o bé “A mi em costa molt anar en bicicleta, però dibuixo molt bé”.

Entre totes i tots hem pogut confeccionar aquest mural, sota el lema “A l’escola tothom encaixa “, que convida a la reflexió i que té un recull de frases molt personals i inclusives.

Gràcies a totes les famílies que heu participat i molt especialment a la comissió de diversitat de l’AFA.