Espais a Educació Infantil

Els infants d’Educació Infantil treballen en Espais una tarda a la setmana. La metodologia dels espais es basa en organitzar l’alumnat, l’espai i els materials d’una manera determinada per tal de construir un entorn en el que l’aprenentatge sorgeix d’una manera espontània. Gràcies a aquesta metodologia l’infant és el protagonista i constructor del seu propi aprenentatge ja que és ell qui fa els seus propis descobriments mitjançant la pràctica.  D’aquesta manera, basant-se en l’assaig-error, interioritza nous coneixements aconseguint un aprenentatge significatiu. A cada espai d’aprenentatge hi ha diferents propostes que propicien la investigació i el descobriment autònom guiat pels interessos de cada nen i nena. Aquest desenvolupa tot el seu potencial dins d’un espai el més natural possible, en el qual va observant, investigant i experimentant en un entorn confortable i acollidor.

Els espais de la nostra escola són amb alumnat dels diferents nivells del cicle i dos d’ells es fan en anglès.

Fent clic a la imatge podreu veure l’àlbum de fotos “Espais a Educació Infantil”.