Xocolatada benèfica

El passat divendres dia 3 de novembre vam organitzar a l’escola una xocolatada benèfica en benefici de l’Associació d’Ajuda a la Recerca en Diabetis, AREDI.

AREDI és una entitat sense ànim de lucre que agrupa a persones que tenen una relació directa o propera amb la diabetis tipus 1, amb l’objectiu principal de trobar la cura de la diabetis mitjançant la investigació biomèdica.

Des de l’escola volem donar les gràcies a Fundesplai per la seva aportació desinteressada i a les nostres cuineres i l’Aida, que van haver de fer un gran esforç per preparar-nos aquesta xocolata deliciosa.

També a l’AMPA de l’escola que va promoure, conjuntament amb l’escola, aquest acte que, molt més enllà del recapte de diners, permet sensibilitzar a la nostra comunitat sobre la malaltia de la Diabetis tipus 1 i les repercussions en l’àmbit de salut, emocionals i socials que comporta.

També, moltes gràcies a la nostra estimada Mariví per l’organització de l’activitat “Marca un gol per a la Diabetis”.

I gràcies de tot cor a totes les famílies que vau venir a col·laborar per fer d’aquesta jornada tot un èxit de participació!