Festa de Carnaval

El passat divendres vam celebrar a l’escola la festa de Carnaval. Al matí, malgrat no haver pogut fer la rua a conseqüència de la pluja, vam fer una petita festa al gimnàs de l’escola. A més, a la tarda lluïa el sol i vam poder compartir, amb les famílies, una estona de desfilada i ball.

Moltes gràcies a totes les famílies que, aportant el seu granet de sorra, fan que el Carnaval sigui una gran festa de participació i cohesió de la comunitat educativa i us continuem engrescant per tal que, cada any, participeu també a la rua municipal. Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Carnaval” a l’apartat d’Activitats conjuntes. En aquest àlbum trobareu fotos de grup d’Infantil i Primària.