Els tallers de comunitat de grans

Les classes de 4t Ull de tigre, 5è Aurora boreal i 6è en extinció cada any fem uns tallers.

Aquest any tenim 5 tallers diferents. A les classes els professors diuen els noms dels tallers i ens reparteixen un full per votar, cada alumne posa quin vol fer primer i després tots els professors que fan tallers el es reuneixen per decidir els grups.

Quan els professors ja tenen els grups fan una fotocòpia on allà diuen qui va  a cada taller i que han de portar. Aquest any els professors que fan els tallers són els diferents tutors, la Teresa de 4t, l’Eduard de 5è i en Sergi de 6è i també l’Eva i la Gemma.

Aquest any els noms dels tallers són:

• Ludo Ludus Ludum. Es fa a l’aula de 4t i  juguem a jocs de taula. La professora es l’Eva.
  • Let’s Cook. A l’aula de 5è i va de cuinar en anglès. El professor és l’Eduard.
  • Poetas del mundo.  El lloc on es fa és a biblioteca i va de literatura castellana. El fa la Gemma,
  • Científics al laboratori. Va de fer experiments. La professora és la Teresa
  • Ens connectem al món, que és a l’aula d’informàtica i va d’informar a la web del que fem a l’escola. El fem amb en Sergi.

Cada taller són quatre sessions d’una hora i mitja, quan portem quatre sessions canviem de taller i també de grup.

L’últim dia de taller ens donen una fitxa per saber si ens ha agradat el taller.

En breu us explicarem mes coses sobre cada taller.

Marina Martinez 6è