Somos poetas (taller 2n cicle)

Durant el primer trimestre 4t, 5è i 6è hem seguit fent els tallers de 2n cicle, com l’any passat. Tot i que per als alumnes de 4t això és nou, ja que ells abans feien 3r.  Als tallers hi han hagut novetats, dos tallers nous, el de “let’s cook”i el de somos poetas.

A mi m’ha semblat molt interessant el taller de somos poetas. Aquest taller es porta a terme en castellà, cosa que també és una novetat, perquè fins ara tots el tallers eren en català. Cada dia, la mestra encarregada, la Gemma, ens presenta un nou poeta i ens llegeix un poema seu, com per exemple Federico Lorca, el qual va fer un poema romántic que és titula “tu risa”, com ell hi han molts grans poetes, però cadascun amb el seu propi estil de poesia.

També ens ensenyen les diferents maneres de fer poesia i com escriure-les de forma correcta. Això sí, tot està explicat de la manera més simple i clara per tal de que ho podem entendre tots. Apart em sembla molt útil la poesia, perquè dintre d’ella es treballen diferent aspectes de la llengua, cosa que pot reforçar l’habilitat amb l’idioma ja que no tenim moltes hores de castellà a la classe, sens dubte ha sigut una bona tria per a un nou taller.

Si us agrada la poesia aquest és el vostre el taller, i si no us agrada la poesia, segur que us serà més fàcil entendre-la gràcies a aquest. Molt recomanable!

Autor/a d’aquest article: Meritxell Paúl (alumna de 6è)