Anem als ordinadors.

Hola soc la Lily de quart i us vinc a explicar que aquest any hem començat a fer informàtica.Vam començar al primer trimestre. Ho fem cada dimarts però nomes va mitja classe perquè l’altra mitat està fent hort.

A Informàtica anem a fer coses amb l’ordinador a l’aula d’informàtica , com per exemple una quadrícula dels aniversaris de tots els companys i companyes de la classe o una quadricula de quants quilometres de distància hi ha entre la nostra casa i l’escola.

També vam haver de contestar una avaluació de les colònies i ara estem escollint un mineral i explicant coses sobre ell amb el word ( jo he escollit el safir).

És molt xulo i a mi m’agrada molt. Estic molt contenta d’haver  començat aquest any.

Lily Buchanan  Macauley 4t