Xerrada Educació sexual

Benvolgudes famílies,

Des de l’Escola de pares i mares de l’AMPA Baloo us convidem a participar en la xerrada “Educació sexual”, un tema molt present i important per a les famílies amb infants de totes les edats. La xerrada-taller serà impartida per la Gemma Majó de l’àrea d’Acció Social de la Fundació Pere Tarrés.

Al taller es tractaran els següents temes:

Informació, comunicació, confiança i naturalitat , el primer pas. L’afectivitat, l’educació de la sexualitat responsable. Etapes de desenvolupament psicosexual en els infants. Identitat sexual no esperada. Com ho afrontem i com ajudem els fills i filles?.

Prevenció de les relacions abusives.

Data: 5 de maig de 2017

Lloc: Biblioteca Escola Baloo

Hora: 17h-18:30h
L’AMPA oferirà servei d’acollida per a aquelles famílies que ho necessitin. Us podeu inscriure al taller i al servei d’acollida en el següent enllaç:

Us hi esperem!

Escola de pares i mares AMPA-Baloo