Xerrada “Com li explico?”

Benvolgudes famílies,
el proper 15 de maig a les 16:45h la comissió Escola de Pares i Mares de l’AFA Baloo us oferim la xerrada-taller “Com li explico?”. La Lupe García, sexòloga i educadora social de SEXDUCACION ens parlarà, partint de situacions reals, de les diferents etapes del desenvolupament sexual dels nostres infants, dels canvis que experimenten els nens i nenes quan s’acosta la pubertat, i el que necessiten saber sobre la fertilitat, l’afecte, les relacions i el plaer. La Lupe ens donarà eines per acompanyar-los en aquesta etapa de canvi tan important en la seva vida.
La xerrada-taller pretén, a més a més, ser una continuïtat de la xerrada “Què m’està passant” que la Lupe va fer als alumnes de sisè en la que els va parlar d’educació sexual i afectiva.

Xerrada oberta a totes les famílies, i especialment recomanada per pares d’alumnes de cinquè i sisè.

XERRADA-TALLER “COM LI EXPLICO?”
Dimecres 15 de maig de 16:h45 a 18h30
ESCOLA BALOO