Simulacre d’incendi

El dia 8 d’abril del 2019, l’escola bressol Harmonia i l’escola baloo  hem fet un simulacre d’incendi per si algun dia hi ha un incendi de veritat.

Tots els cursos hem anat baixant al pati ordenadament amb els professors que ens estaven donant classe en aquell moment. Ens hem assegut al lloc indicat per cada curs i han calculat quan hem trigat en evacuar l’escola: 04’35”.

Abans de baixar, els professors ens han contat per comprovar que hi érem tots, quan ja han contat, cada classe ha sortit per el lloc corresponent: parvulari (p3, p4 i p5) pel pati de les bicicletes, primer cicle (1r, 2n i 3r) per l’escala central, segon cicle (4t, 5è i 6è) per la porta emergència del segon pis.

Ha sigut un èxit, llàstima que amb la pressa no hem fet cap foto. Esperem estar preparats per si algun  dia hi ha una incendi de veritat, tot i que esperem que mai passi.