Setmana de la geometria

logo-geometria1Durant la setmana del 13 al 17 de març, l’escola participa en l’activitat 03’1416 Geometria que es portarà a terme conjuntament amb tots els centres educatius del districte d’Horta -Guinardó amb activitats entre els diferents centres educatius.

Aquesta iniciativa  pretén potenciar el treball de geometria amb l’alumnat de tots els centres públics del districte. En total, som 45 centres i prop de 10.000 alumnes d’educació infantil, primària i secundària que del 13 al 17 de març que aprofitarem  aquesta experiència per enfortir el treball en xarxa que es porta a terme cooperativament entre els centres públics i per compartir estratègies i innovar metodologies de treball dins de l’aula.

El plat fort del programa d’activitats serà el dimarts 14 de març (dia PI), amb l’acte central al Poliesportiu Olímpics Vall d’Hebron en el què hi participaran tots els alumnes de 3r de primària i 3r d’ESO. En paral.lel, a l’escola i al llarg de la setmana i a totes les classes, realitzarem activitats i tallers en les que la geometria serà la protagonista.