Representants de famílies

Una vegada finalitzades les reunions de tots els cursos amb les famílies, ja comptem amb un nou grup de pares i mares que faran les funcions de representants de les famílies del seu grup.
A tots ells i elles fem arribar el nostre agraïment envers la implicació que ens ha mostrat en  assumir aquesta funció dins de l’organigrama organitzatiu de la nostra escola.
Estem convençuts que el treball compartit entre famílies i escola contribueix en la millora de l’educació dels nostres infants i per tant el proper dimarts dia 30 ja hem convocat la 1ra reunió d’aquest curs.

REUNIÓ REPRESENTANTS FAMÍLIES

Data : 30 d’octubre de 2018