Pla d’Obertura Centres Educatius

A l’Escola Baloo hem elaborat el Pla d’Obertura pel mes de juny, amb la clara voluntat d’atendre i prestar el millor servei a l’alumnat, partint del coneixement de la realitat de l’Escola i sense perdre l’essència del nostre model educatiu.

En aquest sentit adoptarem les mesures organitzatives que millor s’ajustin a cada situació en cada una de les etapes educatives.

Aquest Pla, s’ha elaborat amb l’assessorament i acompanyament de la Inspecció Educativa, el claustre, el Consell Escolar i el Consorci d’Educació de Barcelona.

En concret hem preparat aquestes activitats de caire VOLUNTARI. Cal recordar que el curs 2019-2020 , a nivell lectiu, finalitzarà en format telemàtica el 19 de juny.

Pla d’Obertura Escola Baloo

Fitxes resum Pla d’Obertura