Pla de Consum de fruita a les escoles .

Menjar fruita és sa i divertit!
Està demostrat el benefici de consumir 5 racions al dia de fruites i verdures(tres peces de fruita i dues racions de verdura).
És per això que un any més, l’escola participa en el Pla de Consum de fruita a les escoles.

Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de 2n cicle d’educació d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys) de centres educatius de Catalunya, que ho sol·licitin.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat i la qualitat.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes dins del recinte de l’escola, perquè en consumeixin durant el berenar.
Si voleu consultar més informació en relació a l’alimentació i hàbits saludables, cliqueu damunt l’enllaç.

ALIMENTACIÓ I HÀBITS SALUDABLES