L’estiu és aquí

A les portes de l’estiu, un nou curs escolar s’acaba. Han estat una mica més de nou mesos carregats d’activitats, aprenentatges, vivències i experiències que estem segurs han contribuït molt positivament en el desenvolupament i creixement de tots i cadascun dels nostres alumnes.

Sense escola i amb el canvi d’hàbits I rutines diàries, esperem que disposeu de més temps lliure i que pugueu gaudir de força estones tranquil·les i relaxades,sense les presses del dia a dia, per compartir amb els vostres fills I filles.

L´equip docent i personal de l’escola ens acomiadem de tots vosaltres , especialment dels alumnes i famílies que acaben la seva estada a l’escola , desitjant-vos un bon estiu i unes molt bones vacances. Fem extensiu aquest comiat a les companyes que l’any vinent no seguiran entre nosaltres i els desitgem molta sort en el seu pròxim destí com a mestres. Moltes gràcies Laura, Núria, Jèssica, Àlex, Jaume i Sergi pel vostre treball i contribució en el projecte de la Baloo.

Pròximament us farem arribar per correu electrònic la guia del curs 17-18  amb informacions importants i necessàries per a l’inici del curs proper.