Informació per a les famílies

ampa

Benvolgudes famílies,

El dia 22 l’Escola fa jornada intensiva. Els nens que no es queden a dinar surten a les 13 h i els que es queden al servei de menjador a les 15.30 h.
Qui necessiti servei d’acollida, l’AMPA ofereix la possibilitat d’utilitzar el servei fins a les 16.30 h, amb un cost de 4 €; els nens que aquell dia tinguin extraescolar ja tenen coberta l’acollida.
Qui vulgui fer-ne ús de l’acollida hi haurà de sol·licitar-ho a través del formulari http://goo.gl/forms/egxjpDodAl.

Aprofitem per recordar-vos que aquesta setmana hi ha portes obertes de les activitats extraescolars a les 17.30 h i que el dimarts 22 de desembre hi ha futbol i piscina.

Moltes gràcies i bones festes.

L’AMPA som tots, participa!