A l’escola la fruita entra sola

Un any més l’escola participa en la campanya Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a promoure el consum de fruita entre els infants en edat escolar.

2015-2016-triptic-fruites.jpg_1119010567

Així doncs a partir d’aquesta setmana iniciem la distribució de fruita fresca tres dies per setmana, un cop al mes, segons el següent calendari.

MES PRODUCTE
GENER 2016 Mandarina, Poma fuji, Pera
FEBRER 2016 Poma vermella, taronja, pastanaga
MARÇ 2016 Pera d’hivern, Taronja, maduixot