Comunicat casal estiu 2017

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vosaltres arran de la inquietud manifestada per part d’algunes famílies durant aquest mes d’abril pel desenvolupament del casal d’estiu durant el proper estiu 2017 a les instal·lacions de l’Escola Els Pins per la calor.

Des de l’AMPA-Baloo volem aclarir que quan ens hem assabentat de la situació no hem tingut marge per modificar el lloc de realització del casal. Cal tenir en compte que darrere de l’organització del casal i per tal de poder realitzar aquesta activitat hi ha tot un procés d’homologació i legalització que feia inviable el canvi amb tan poca antelació.

També cal recordar que es va arribar a un acord amb l’AMPA de l’Escola Els Pins que hem de respectar, en el que es va establir que el casal es faria conjuntament i que s’alternaria a les instal·lacions de les dues escoles. Això, entre altres coses, permet que l’activitat es pugui dur a terme a un preu més raonable i que es desenvolupi durant tot el període estiuenc.

Tenint en compte tots aquests factors i com a solució a aquesta situació, hem sol·licitat que l’entitat organitzadora, Aula2, tingui previst un pla d’accions amb l’objectiu d’evitar, o com a mínim reduir, l’impacte de la calor en l’activitat dels nens i nenes que hi participin.

En funció dels resultats i de les apreciacions de tots els assistents i de cara a futures edicions, analitzarem la situació i entre tots, prendrem les mesures oportunes.

Des de l’AMPA, estem a la vostra disposició per donar-vos qualsevol informació que necessiteu respecte a aquest tema.

Salutacions

AMPA-Baloo