Cartell commemoratiu.

Abans d’acabar el primer dia d’escola hem aprofitat per descobrir davant de tota la comunitat el disseny gràfic de la celebració de l’aniversari.

El disseny és obra d’en Marc Jesus Vives, reconegut pintor i escultor que ha exposat en nombroses galeries i que tenim l’orgull que sigui uns dels primers alumnes de l’escola.
Amb el cartell commemoratiu, també hem donat a conèixer el disseny de la sèrie de nou lemes que complementen  el lema principal.

El disseny d’aquesta sèrie és obra de la Clara Gràcia Closa i d’en Narcís Serrats Mata, també alumnes de la Baloo,que després d’uns anys formant-se comencen a aplicar professionalment els seus estudis en el camp del disseny gràfic.

Des d’aquí els volem agrair la seva dedicació i implicació en fer possible el disseny gràfic de l’aniversari i desitjar-los molts èxits en aquests inicis professionals….