Agenda final de trimestre

Benvolgudes famílies:
Volem acabar el trimestre compartint una estona amb vosaltres per acomiadar-nos i desitjar plegats unes bones festes i feliç any nou.
Anoteu-vos a l’agenda:
Dijous 20
Tarda de portes obertes a l’escola per gaudir de la decoració , de les exposicions de llibres, de recollir als nens i nenes a les seves respectives classes i com no, visitar un any més el nostre espai sorpresa”.
Per evitar molestes aglomeracions dins l’escola, hem distribuït l’horari d’entrada en dos torns:
A ¾ de 4 de la tarda:                      Entrada de pares i mares de parvulari
A les 4:                                              Entrada de pares i mares de Primària
A la sortida , aprofitant l’ocasió , els alumnes de sisè , ens oferiran berenar per a tothom per recollir diners per al seu viatge de fi de curs.

Divendres 21
A les nou del matí , La Carassa , el nostre personatge de cara afable que ens avisa que el Nadal ja està a tocar, rebrà a alumnes , famílies i a tothom que ho desitgi al pati de baix. Després de compartir aquesta primera estona del dia, continuarem la festa a nivell intern, només amb els alumnes. Visitarem la fira d’intercanvi de Nadal de l’escola amb paradetes d’objectes i regals fets pels mateixos nens i nenes de les classes , farem cagar el Tió i cantarem cançons.

RECORDEU:   DIVENDRES 21 – JORNADA ÚNICA
E. Infantil – Primària 9 a 13h                          Servei de Menjador  13 a 15:30h

L’horari del S.A.T ( servei d’acollida de tarda ) serà de 15:30 a 16:30.
Recordeu que cal  inscriure’s en el formulari que s’ha generat al cas i que rebreu a través de DINANTIA.