Xerrada- Taller “Què m’està passant?”

Benvolgudes famílies,

Des de l’Escola de Mares i Pares de l’AFA Baloo, el proper dimecres 7 d’abril de les 18.00 a 20.00 h us oferim una xerrada centrada en la Sexualitat Infantil.

El taller anirà a càrrec de la Lupe García (sexòloga i educadora social de SEXDUCACION) i ens parlarà dels canvis físics i psicològics dels infants quan s’apropen a la pubertat, com acompanyar la sexualitat dels infants de manera respectuosa, entendre i saber respondre els dubtes més freqüents dels nostres fills i filles.

La xerrada estarà oberta a totes les famílies, i especialment recomanada per familiars d’alumnes de cinquè i sisè de primària.

Aquesta xerrada està organitzada per donar continuïtat al taller que des de l’escola s’impartirà amb els alumnes de 6è de l’escola per part de la Marta Hernando companya de la Lupe García a Sexducacion.

La xerrada on-line es realitzarà mitjançant la plataforma Google Meet i per a participar cal anar al següent enllaç:

Us hi esperem !!!

Comissió Escoles Mares i Pares

Afa Escola Baloo

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *