Xerrada sobre Montbau

Com és sabut per tothom , el tema transversal de treball dels alumnes d’aquest curs ha estat el coneixement de Montbau. Durant aquests mesos, els nens i nenes de les diferents classes, han anat fent diverses aproximacions a la seva realitat i cadascú a la seva manera, ha pogut augmentar el coneixement que en tenia.

Ara, l’arquitecte i urbanista, veí de Montbau, Fidel Vàzquez, ens ofereix la possibilitat a famílies, adults i alumnes més grans de l’escola de conèixer aspectes rellevants del nostre barri i la seva singularitat.

” Per què Montbau és un barri exemplar d’urbanisme racionalista?”

images (1)

Lloc: Menjador de l’escola

Dia: 12 de maig de 2017

Hora : 17:00 h

Per assistir a la xerrada no és necessària la inscripció prèvia .

L’AMPA oferirà servei d’acollida per a aquelles famílies que ho necessitin a través de la sol.licitud en aquest formulari: