Portes Obertes virtuals

Benvolgudes famílies,

Avui ens haviem de trobar per mostrar-vos la nostra Escola i explicar-vos el nostre Projecte. La situació d’excepcionalitat que estem vivint tots plegants, degut al Coronavirus, no ens ho ha fet possible.

Per tal d’apropar-vos l’escola i el nostre projecte, volem compartir amb vosaltres la presentació que teniem preparada, així com un petit dossier que explica el projecte de l’Escola Baloo.

Com ja deveu saber pels mitjans de comunicació el Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Dossier_PORTES OBERTES_WEB