Noves places Grup d’Acompanyament Familiar

Benvolgudes famílies,

des d’avui fins al 2 de març s’obren 5 places per formar part del Grup d’Acompanyament Familiar, una activitat promoguda per la Comissió Escola de Mares i Pares de l’AFA-Baloo des del març de 2017. L’activitat consta de 5 sessions programades mensualment i es fa els divendres de 17h a 18:45h. Per facilitar la participació, l’AFA ofereix servei de monitoratge pels infants durant la sessió.

L’activitat té un cost de 5€ per participant i sessió, que s’hauran d’abonar abans de l’inici de l’ativitat per transferència bancària (25€ en total). Us fem arribar les dates de les sessions, tot i que hi poden haver canvis d’última hora: 6 de març, 20 de març, 17 d’abril, 15 de maig i 12 de juny .

Els interessats/des us podeu inscriure al següent enllaç fins dilluns 2 de març: https://forms.gle/xrshpy6bjKvhTa7h9. L’adjudicació de places serà per rigorós ordre d’inscripció. El dia 3 de març ens posarem en contacte amb vosaltres a través del correu electrònic per confirmar les places.

Vols saber en què consisteix el grup?

“Aquest és un espai per a poder compartir, elaborar experiències del dia a dia i on trobar noves eines i recursos per a l’acompanyament d’infants i adolescents. La singularitat de cada família és una de les bases del grup. Reflexionem i compartim des del ‘no judici’, de manera que les idees i teories plantejades tenen com a objectiu reforçar la pròpia saviesa interna, la revisió del que ja no volem o no ens serveix, i l’afirmació d’allò que creiem com a més adient en el nostre rol com a educadors.

A partir dels interessos del grup, la formadora elabora un pla de sessions que inclou temàtiques com la gestió emocional, la relació entre germans i germanes, els límits, la regulació de l’ús de noves tecnologies, la sexualitat, la parella o l’adolescència.  A través de diverses dinàmiques, visualitzacions, reflexions i jocs fem un treball d’autoobservació, d’alliberació de creences limitants i de recerca de noves propostes.

Les sessions les acompanya l’Elisabeth Rodríguez, que és antropòloga, terapeuta humanista, constel·ladora familiar i formadora en l’Educació Lliure. “

Esperem gaudir de la vostra companyia.

Escola de Mares i Pares AFA-Baloo