KAHOOT

A la classe de medi, un cop acabat el tema dels romans i la visita a Tarraco, hem pensat preguntes sobre els romans per jugar al kahoot. Abans d’anar a jugar al kahoot vam fer preguntes creades per nosaltres, cadascú va fer tres preguntes  amb quatre opcions de resposta però on només una de les quatre era la correcta.

Quan hem obert el Kahoot posem el pin per entrar al joc, tot seguit posem el nostre nom (de veritat) i així el professor pot veure la nostra puntuació.

COMENÇA EL JOC

Tots els alumnes es preparen per la primera pregunta, a la pantalla  surt la pregunta i a les nostres pantalles surten només els colors que són el verd, groc, vermell i blau on hem de marcar la resposta correcta. Un cop tots els alumnes han clicat la resposta que hagin pensat, surt projectada la resposta correcta, després surt la puntuació a la pantalla. Quan ha acabat el joc es veu qui a quedat 1r,2n i 3r. No només es traca de contestar bé sinó que també és important contestar ràpid.Fins aquí el kahoot ha acabat.