Ja hem fet el torneig deCorfbol

El 21/5/2019 la classe de sisè de l’escola Baloo vam fer un torneig  de corfbol amb l’escola Àngels Garriga i Mare Nòstrum  dins del poliesportiu del Carmel.

Per fer els equips aviem de repartir-nos en equips de 12 persones i es dividien en equips A, B, C, D I 1, 2, 3, 4. A la Baloo li van tocar els equips 3 i C.

El torneig funcionava de la següent manera: els números feien partits entre ells per veure qui quedava primer, segon etc… i les lletres feien el mateix. D’aquesta manera tothom feia un mínim de quatre partits. Després els equips guanyadors jugaven un partit final per veure quin era el campió.

Aquest any, per primera vegada, els equips que van jugar la gran final van ser la Baloo C contra la Baloo 3. Encara que ens vam esforçar molt els dos equips vam quedar empatats.

Va ser una excursió molt divertida i que ens agradaria tornar-la a fer.