Estiu-vacances-

L´equip docent i personal de l’escola ens acomiadem fins al setembre de tots vosaltres , especialment dels alumnes i famílies que acaben la seva estada a l’escola , desitjant-vos un bon estiu i unes molt bones vacances. Fem extensiu aquest comiat als companys que l’any vinent no seguiran entre nosaltres i els desitgem molta sort en el seu pròxim destí com a mestres. Moltes gràcies Pilar D, Imma, Dani i Jordi pel vostre treball i contribució en el projecte de la Baloo.

I ara, amb els vostres fills i filles sense escola i a casa, us recomanem que, amb el canvi d’hàbits I rutines diàries que ens ofereix l’estiu, gaudiu d’aquest extra de temps lliure, oferint-los estones tranquil.les i relaxades per compartir en família.

I per acabar, us deixem la guia1819 amb informacions importants i necessàries per a l’inici del curs proper.