Estiu 2019

L’equip docent i personal de l’escola ens acomiadem de tots vosaltres fins al setembre, especialment dels alumnes i famílies que acaben la seva estada a l’escola, desitjant-vos un bon estiu i unes molt bones vacances.
Fem extensiu aquest comiat als companys de l’equip docent que l’any vinent no seguiran entre nosaltres i els desitgem molta sort en el seu pròxim destí com a mestres. Moltes gràcies M.José, Cristina, Ester, Núria i Màrian pel vostre treball i contribució en el projecte de la Baloo.

I mentrestant, amb els vostres fills i filles a casa i sense escola, us recomanem que gaudiu d’aquest extra de temps lliure i que disposeu de forces estones tranquil.les i relaxades per compartir en família.

I per acabar, us deixem la guia19_20 amb informacions importants i necessàries per a l’inici del curs proper.