Ens enviem vídeos amb una escola de Finlándia

A la classe de 5è ens estem enviant vídeos i postals a una escola de Finlàndia. Cada un de la classe ens a tocat un nen o nena d´allà qui enviem vídeos o postals.
Primer cada un vam enviar un vídeo de presentacions en anglès, per preparar-ho vam escriure el que diríem en català hi ha l´ordinador o vam passar al traductor, després vam assajar l’expressió oral en anglès.

Explicàvem quants anys teníem, com era la nostra família, què ens agradava i, al final, cada un feia una cosa especial com per exemple tocar un instrument o fer una demostració d´un esport.

Els seus vídeos els vam veure tots junts a la classe,  alguns eren molt curs i d´altres mes llargs,alguns també eren divertits i ens van enviar una foto del pati i estava tot nevat .

Ara estem enviant unes postals de Barcelona i allà comentem el seu vídeo dient, per exemple,el que ens ha agradat del seu vídeo, si també jugem a futbol… ells estan fent el mateix amb postals de Finlàndia per nosaltres.

Estem nerviosos per enviar les postals i veure les seves.

Irati