Cros per Collserola

Salvem el món!

El dimecres 10/4/2019 els alumnes de 5è i de 6è faran una activitat diferent a causa d’una carta rebuda per el google classroom dient-nos que ha arribarà la fi del món l’any 2057 i que hem d’anar a un altre planeta.

La següent notícia que hem rebut les classes de 5è i de 6è és que tenim una altra oportunitat per salvar el món, perquè els humans contaminem molt encara que algunes persones no ho creuen.

És per això que hem fet un Cross per Collserola, representant el viatge cap al nou món.  Per fer-ho prèviament havíem de dir quines coses ens emportaríem cap al nou món de l’actual, necessàries per viure i les que deixaríem aquí per poder fer un món millor.

També se’ns va dir que vindrien nens d’una escola d’educació especial que els costa caminar i parlar amb la finalitat de veure si estàvem disposats a ajudar-los i veure si érem solidaris.

L’últim grup va ser el responsable d’anar recollint les senyals que marcaven el camí que abans s’havien posat. Quan fem una activitat a la natura després ho hem de recollir i deixar igual.