Concert de Nadal

A l’escola cada any, l’últim dia de trimestre fem un concert que hem estat preparant tots els cursos des d’inicis de curs. El fem al gimnàs, perquè és el lloc més gran on hi podem estar tots, alumnes i mestres. Tot i que som una  escola relativament petita, ens coneixem i tractem com una família, això també es veu reflexat en aquest concert que ens reunim tots. Una de les coses més importants que jo considero per Nadal és compartir-lo amb l’altra gent i transmetre’ns felicitat entre nosaltres i això és exactament el que fem a l’escola Baloo.

Després d’aquesta llarga introducció que trobo necessària, vull afegir que tots i totes, tant petits com grans ens esforcem molt en les Nadales que treballem amb la Tina, la mestra de música i que ens recolzem els uns amb els altres, com per exemple, alguns alumnes de 6è s’ofereixen a tocar la flauta per acompanyar alguna Nadala que té més dificultat i a els petits els hi costa cantar.

Així que fem el possible per que el concert surti bé i la veritat és que el resultat és magnífic, no ho dic només per a com toquem o cantem, ho dic perquè tots junts allà fem molt de goig.

El concert de Nadal és una manera  estupenda d’acabar el tercer trimestre!

Article fet per: Meritxell Paúl (alumna de 6è)