Campanya ” A la nostra escola mengem + fruita”

Un any més, l’escola està adherida al Pla de Consum de Fruita a les escoles que financia la Unió Europea i el Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya. Està previst que durant el curs 2016/2017 hi hagi 7 lliuraments de fruites i hortalisses. Aquest lliuraments s’inicien aquesta última setmana de mes de novembre amb una periodicitat mensual.

Les quatre peces de fruita que vagin arribant les donarem als infants  immediatament en els dies següents a la seva recepció, per berenar abans de la sortida de l’escola.

plafruit1